HOŞGELDİNİZ


Fotoğrafları büyütmek için üzerine tıklayınız


HAYAT YAŞANTI ARAMAK DEĞİL, KENDİNİ ARAMAKTIR. (C.PAVESE)


24 Mart 2009 Salı

YILDIZLARI TOPLAMAMA YARDIM EDER MİSİN ?


Aynı kıyıda oltalarımızı birlikte salladık aynı denize. Bakışlarımız aynı yönde, kalbimiz aynı hızda çarpıyordu. Oltaya takılan balıkları tek tek çıkarıp geri verdik denizin sert ama kabullenici serinliğine. Biz yıldızları toplamak için sallıyoruz oltamızı demiştin. Bende yıldızlar kayar ve asla oltaya gelmez demiştim.
Sımsıkı sarılmıştın bana…

Sen hiç kayma benim hayatımdan demiştin.Ben hala geceleri nöbetteyim, denize bakıyorum, yıldızları seyrediyorum ve ayın siluetinde kayboluyorum. Yalnızım ve seni bekliyorum. Aslında yıldızlar senmişsin sevgilim, ben sadece oltayı sallayan ve sen asla o oltanın ucunda olmayan.

Hiç bitmez sandığım aşkımız, yağmurdan sonra buharlaşan su gibiymiş. Yaz yağmuru gibi kısacık yağmış ve çekilmişsin hayatımdan.

Şimdi güven duygularımı yitirdim, arkanda bir enkaz bıraktın sevgilim. Geceleri kaygıyla caddeleri izleyen, başını gözyaşıyla yıldızlara çeviren ben artık sevgini nefrete dönüştürmeye çalışıyorum. Sımsıcacık avuçlarını, bakışlarındaki kayboluşlarımı ve yıldızları unutmaya çalışıyorum.

Eğer bir gün nerdedir ve ne yapıyordur acaba diye düşünürsen… İşte ben sana uzak pencerelerden birinde, bir akşam vakti, denize bakıyor ve kayan yıldızlarda nefretle karışık aşkla seni arıyor olacağım.

Yazan: Yağmur

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben sevmeyi seviyorum belki de seni değil.
Benim kalbim sen diye atarken , sen başkasını seviyordun. Gözlerinde başka birini gördüğümden beri gözüm yaşlı , gönlüm hüzünlü.
Kaç kere çıkarıp atmak istedim gönlümden ve beynimden fakat seni kalbimden çıkarmak benim yok olmam demekti,yapamadım.Bir ömür beklesem ne geçer elime bilemem.Koca bir hüzün ve yalnızlık
Yinede aşkı sende öğrendim ...

Adsız dedi ki...

Yalnızken saatler geçmek bilmiyor bilmiyor senden ayrı kalmak içimi kor gibi yakıyor bu hasretlik
beni bitiriyor ne olursun gel bu can sensiz bu sahilde ölüyor F.BİRAY SABAH