HOŞGELDİNİZ


Fotoğrafları büyütmek için üzerine tıklayınız


HAYAT YAŞANTI ARAMAK DEĞİL, KENDİNİ ARAMAKTIR. (C.PAVESE)


12 Mart 2009 Perşembe

GELMENİ BEKLİYORUM

Bilmediğim pencerelerde, bana yabancı kıyılarda bekledim seni. Her vapurun duraklamasını gördüm, her kalbimin atışına ses verdim. Seni seviyorum deyişini ve o berrak sesinde huzur bulan beni hiç unutmadım.

Beni bıraktığın o sabaha döndüm yüzümü ve sahilde dalgalara karıştırdım gözyaşlarımı. Yokluğuna hiç alışamadı bedenim. Ayaklarım her sabah ayrıldığımız kıyıya, el bile sallayamadan gittiğin o ana götürdü. Kısacık yaşamın uzun ayrılıklarını tadan yüreğim hiç kabullenmedi gidişini. Hep yaşamın ayrılıklarla dolu olduğunu unutmak istedim. Senden sonra kimseyi sevemedim ve seni hep bekledim. Her gidişin bir dönüşü vardır diyen ağızlar yalan söylüyor olamazdı. Baki olan bir yaşama göç ettiğine asla inanamadım. İşte bunun için bekledim ısrarla. İşte bunun için her yaklaşan vapura, her duran otobüse ve her sana benzeyen insana başımı çevirdim. Kokuna, sıcacık bakışlarına, kocaman ellerine kavuşacağım o günü heyecanla bekledim. Asla olumsuz yanıtlarla cevap vermedin bana. Çünkü sen gelecektin ve bana yine “kızım” diyecektin. Ve bana yine kocaman sarılacaktın.

Gelmeni hep bekledim “Baba.”
Yazan: Yağmur

1 yorum:

Adsız dedi ki...

En acısı bir dakika önce yanında olan kişinin, bir dakika sonra avuçlarının arasından kayıp gitmesi ve senin öylece bakman ne büyük elem.
Hayatta olmaz deneler olurken yaşamaya çalışmak,
Durup beklemek ve hızla akan hayatı seyretmek.
İçinde fırtınalar koparken gülebilmek
Ağlarım ağlayamam,hissederim söyleyemem ,bilsen o kadar bizarım ki