HOŞGELDİNİZ


Fotoğrafları büyütmek için üzerine tıklayınız


HAYAT YAŞANTI ARAMAK DEĞİL, KENDİNİ ARAMAKTIR. (C.PAVESE)


28 Mart 2009 Cumartesi

DÖNMEYECEKLER


Dönmeyecekler, dönemeyecekler.
Gidenlerin geldiği, geri döndükleri hiç olmadı.
Kural hiç bozulmadı.

Onlar gelemeyecek,
Ama biz yaklaşacağız onlara.

Sanma ki zaman duracak,
kural bozulacak.
Senin beklediğin de dönemeyecek.
***********************************************************
Sevdiğimiz insanlar hayatımızdayken onların kıymetlerini bilemeyiz.
Onları kaybettiğimizde ne kadar değerli olduklarını anlarız ama çok geç kalmış oluruz. Hayatta en kötü şey dönmeyeceğini bile bile beklemek.
Çok değer verdiğim canım abimi kaybedeli 3 yıl oldu.
32 yıl bizimleydi ve onunla paylaştığım o kadar az anım varki, hep keşke diyorum şunu bunu yapsaydım demekle hayatım geçiyor,dedim ya geç kaldım. Mesala ona seni seviyorum canım abim hiç diyemedim şimdi üzülüyorum.
Her geçen gün beni biraz daha ona yaklaştırıyor.
Yazan: Adsız

2 yorum:

Adsız dedi ki...

sevdiğimiz insanlar hayatımızdayken onların kıymetlerini bilemeyiz.onları kaybettiğimizde nekadar değerli olduklarını anlarız ama çok geç kalmış oluruz.hayatta en kötü şey dönmiyeceğini bile bile beklemek.çok değer verdiğim canım abimi kaybedeli 3 yıl oldu.32 yıl bizimleydi veonunla paylaştığım kadar az anım varki,hep keşke diyorum şunu bunu yapsaydım demekle hayatım geçiyor,dedim ya geç kaldım.her geçen gün beni biraz daha ona yaklaştırıyor. mesala ona seni seviyorum canım abim hiç diyedemedim şimdi üzülüyorum

KARAMEL dedi ki...

Gidenler geri dönüşlerini yaptılar. Her saniye bizi onlara biraz daha yakınlaştırmaktadır ve vakit geldiğinde, bizde kocaman bir misafirhane olan bu dünyayı bırakıp gerçek mekanımıza doğru yolculuğa çıkacağız. Kim bilir bizim dönüşümüz ne zaman ?