HOŞGELDİNİZ


Fotoğrafları büyütmek için üzerine tıklayınız


HAYAT YAŞANTI ARAMAK DEĞİL, KENDİNİ ARAMAKTIR. (C.PAVESE)


15 Nisan 2009 Çarşamba

ASMALI KONAK


Ürgüp’e kaç kere gittim, kaç kere Asmalı Konağı ziyaret ettim inanın hatırlamıyorum.Bahar şalları, Dicle sürmesi, Seymen resimlerini kaç kere hayretle elime alıp evire, çevire inceledim onu da hatırlamıyorum.

Üniversiteye hazırlandığım sene Asmalı Konak efsanesi döner dururdu televizyonlarda. Merakla dizinin gününü bekler, ağzım açık televizyon karşısında diziyi seyrederdim. O dönem okul ve üniversiteye hazırlığı beraber sürdürdüğüm için gerek dershane programlarına, gerek okuldaki yazılı günlerine ısrarla Asmalı Konak gününü koydurmazdım.

Ben ciddi bir Bahar (Nurgül Yeşilçay) hayranı, ablam ciddi bir Seymen (Özcan Deniz) hayranıydı. Israrla hayır Bahar bunu hak etmedi derdim ben, ablamda inatla Seymen çok iyi yaptı derdi.

Hiç unutmam iki yazılım olduğu bir gündü. Bende sınav çalışmasını son güne bırakan öğrencilerden olduğum için konuları yetiştirememiştim o akşam. Aksilik bu ya Tv bozulmuştu o akşamda. Üst komşudan rica ettik ablamla. Akşam size gelip diziye bakalım mı diye. Bir yandan sınav var, diğer yandan Tv yok. Ne yapacağımı şaşırdım. Ama diziyi kaçırmamakta ısrarlı olduğum için izlemiştim. İki kez sinema filmine gidip, 2 kezde Tv’de tekrarına bakmış bir bireyim ben. O dönemler sinema filmini okulda arkadaşlarım eleştirirken sadece şu cümleyi söylediğimi hatırlıyorum. “Dizi ekibi oraya çıksa ve hiçbir şey söylemeden sahnede kalsa ben yinede onları alkışlarım demiştim.” Bu diziye hayranlığım işte bu kadar sonsuzdu.
Beni diziye iten şey dizinin Ürgüp’te (ben bir Ürgüplüyüm) çekilmesinden mi kaynaklandı bilmiyorum ama dizi gerçekten muhteşemdi.

Yazan: Yağmur

1 yorum:

Adsız dedi ki...

asmalı konak...aşkın aynasıdır benim için.hayalimdeki ilişkiydi.öylesine tutkulu olmalıydı insan sevdiğine ama bi okadarda birbirinden bağimsiz güçlü olmalıydı.butün hissedilen duygular...sevinç,heycan,şiddet ve öfke herşey şeffaf yaşanmalıydı.asmalı konağın sinema film cd sini her izlediğimde yine gözyaşlarım akar yüreğim sızlar.çünkü malesef karşılıklı aşk sadece sinemalarda var...