HOŞGELDİNİZ


Fotoğrafları büyütmek için üzerine tıklayınız


HAYAT YAŞANTI ARAMAK DEĞİL, KENDİNİ ARAMAKTIR. (C.PAVESE)


6 Kasım 2009 Cuma

100 YIL ÖNCESİNDEN DEĞİL. ŞİMDİKİ ZAMANDAN


Geçen sene Safranbolu'ya giderken yol kenarından Karabük Demir Çelik fabrikasını tüm ihtişamıyla görme şansımız oldu. Fabrikaya yaklaştıkça ihtişamı daha da artıyordu. Hem fabrikayı görmek, hem de bir kaç fotoğrafını çekmek istedik.

Yolla fabrika arasında bulunan tel örgülerin arasından, biraz da üzerinden fotoğraf çekme çabamıza henüz yeni başlamıştık ki, birden yanımızda güvenlik elemanları belirdi. Ne yaptığımızı sorgulamaya başladılar. Kendimizi ve fotoğrafları çekme amacımızı anlattık. Sanatsal kaygılarımızla çektiğimize ikna olduklarını farkedince, biz onlara soru sormaya başladık. Bu kadar hızlı nasıl yanımıza geldiklerini, niye geldiklerini sorduk. Fabrikanın çevresi de kamera sistemiyle izleniyormuş. Bizi farkeder etmez hemen harekete geçmişler. Niye geldiklerini ise; fabrikanın bacasından çıkan dumanı göstererek, bunun basında yayınlanmaması, olumsuz bir kamuoyu oluşturulmaması için olduğunu açıkladılar.

Doğal Kalın.

1 yorum:

karamel dedi ki...

Hayat, yaşantı aramak değil, kendimizi aramaktır. C.PAVESE
daha önce bazı beğendiğim düşünürlerin yazılarını isimleri olmadan yolluyordum taki site vasıtasıyla bir düşünürü tanıyana kadar.
felsefi düşünürlerin sözlerini yolladığımızda isimlerini yazmak bilmediğimiz felsefi düşünürleri tanımamıza neden oluyor.ben Nietzschenin şiirini sitede gördüm ve tam benlik dedim kimmiş bir araştırayım dedim ve araştırmam sonucunda onu tanıyarak kendimi tanıma, bulma çabasında bana yardımcı olabileceklerini düşünüyorum. çünkü onlarda kendini bulma çabası içindeyken bu yazı ve şiirleri çıkmıştır.
sitenin bu teması da güzel olmuş değişim iyidir her zaman canlı olduğunu gösterir. beyaz yazılar belli olmuyor bilgine sunulur.