HOŞGELDİNİZ


Fotoğrafları büyütmek için üzerine tıklayınız


HAYAT YAŞANTI ARAMAK DEĞİL, KENDİNİ ARAMAKTIR. (C.PAVESE)


30 Eylül 2009 Çarşamba

NADAS

Nadasa bıraktım yüreğimi...
Ne sevgi ekeceğim, ne kin ne nefret,
o ak sakallı toprağa...
Ayaz akşamların konuğu olmayacak ayrılıklar...
Güneşi eritmeyecek, tenime değmeyen teninin soğuk sıcaklığı.

Kentin ışıkları yalnızca ışık,
bulutları yalnızca bulut,
papatyalar yalnızca papatya
ve sen yalnızca sen olacaksın, yalnızca sen.
Nadasa bıraktım mısralarımı,
ne bahar sevişecek,
ne şarap bordosu akşamlar.

Bu dardamağan yatakta...
saçlarımdan süzülmeyecek heyecan şıraları...
Tırnaklarıma dökülmeyecek, avuçlarıma...
Suskun dokuyacağım huzur tezgahında...

Nadasa bıraktım gökyüzünü...
ne umut uçurtacağım,
ne dilek ne sitem.

Gönderen: Dilek Ülvan Yılmaz

1 yorum:

Adsız dedi ki...

NADAS
nadasa bıraktım yüreğimi.. .
ne sevgi ekeceğim,
ne kin ne nefret
o ak sakallı toprağa...
ayaz akşamların konuğu olmayacak
ayrılıklar...
güneşi eritmeyecek,
tenime değmeyen teninin
soğuk sıcaklığı

kentin ışıkları yalnızca ışık,
bulutları yalnızca bulut,
papatyalar yalnızca papatya
vesen yalnızca sen olacaksın
yalnızca sen
nadasa bıraktım mısralarımı
ne baharsevişecek,
ne şarap bordosu akşamlar
bu dardamağan yatakta...
saçlarımdan süzülmeyecek
heyecan şıraları...
tırnaklarıma dökülmeyecek avuçlarıma...
suskun dokuyacağım
huzur tezgahında...
nadasa bıraktım gökyüzünü...
ne umut uçurtacağım
ne dilek ne sitem
o yeleli genç kıza