HOŞGELDİNİZ


Fotoğrafları büyütmek için üzerine tıklayınız


HAYAT YAŞANTI ARAMAK DEĞİL, KENDİNİ ARAMAKTIR. (C.PAVESE)


28 Eylül 2009 Pazartesi

BİR ANNEYİM BEN


Zaman geçsede acım dinmek bilmiyor.
Yıllar bibirini kovalasa da unutulmuyor evlat acısı. İçime akıttığım gözyaşlarım sel olup akıyor. Acısı dinmeyen bir anneyim.

Büyük bir ümitle anne olacağım saatleri 9ay bekledim. Soğuk bir Kasım günü dünyaya açtın gözlerini. Doğduğunda diğer bebekler gibi ağlamadın. Sütümü emmeden baş parmağını emmeye başladın. İki aylık olduğunda hastalandın. Komşudan borç alarak götürdüm seni doktora. Reçete yazdı. İlaçlarını yoksulluktan alamadım.

Bir ramazan günü davulun sesiyle uyandığımda, ilk senin beşiğine baktım. Cansız bedenin uzanıyordu. Bize erken veda etmiştin.

Seni görmesemde, anne diyen sesini işitmesemde, kokunu duymasamda, aramızda olmasanda, anılarınla avunup, yüreğimin gizli köşesinde yaşatıyorum seni.

Bir anneyim ben.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

cengiz bey yazdığım konuylailgilifotograf larınızda isim değişikliğiyaptığınız ve yazımda kusurlarımı hatalarımı düzeltiğiniz için ayrıca çektiğiniz fotograflarbana yazı yazmak için ilham kaynağı olduğu içinteşekkürler

Karamel dedi ki...

Bütün dünya üzerinde tek bir güzel çocuk vardır. Bütün anneler de ona sahiptir.